Szanowni Państwo,
informujemy o zmianie godzin funkcjonowania Urzędu Gminy Iwanowice w najbliższym tygodniu (tj. od 6 do 10 kwietnia 2020 r.)
Prosimy o stosowanie się do wprowadzonych zmian oraz wyrozumiałość, podkreślając że wszelkie działania podejmowane są w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców poprzez zminimalizowanie ryzyka zagrożenia epidemiologicznego, jakie stwarza koronawirus.
Klienci we wszystkich sprawach prowadzonych przez Urząd Gminy Iwanowice mogą się kontaktować telefonicznie w następujących godzinach:
1. poniedziałek (06.04) 8:00 – 15:00
2. wtorek (07.04) 8:00 – 13:00
3. środa (08.04) 8:00 – 13:00
4. czwartek (09.04) 8:00 – 12:00
5. piątek (10.04) nieczynne
Korespondencję można dostarczać do Urzędu za pośrednictwem tradycyjnej poczty, platformy EPUAP, bądź osobiście poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się przed głównym wejściem do Urzędu. Informacja dotyczy wszystkich spraw w tymi zgłaszania kandydatów na członków do obwodowych komisji wyborczych.
Szczegółowy wykaz numerów wewnętrznych Urzędu Gminy Iwanowice, znajduje się na stronie internetowej: www.iwanowice.pl – w zakładce Samorząd – Urząd Gminy – Referaty.
W przypadku ewentualnej rejestracji zgonów, w Urzędzie Stanu Cywilnego będzie pełniony dyżur telefoniczny pod numerem: 513-037-880
Najważniejsze numery telefonu oraz adresy e-mail:
Urząd Gminy Iwanowice
tel. 12 388 40 03,
email: sekretariat@iwanowice.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Iwanowicach:
tel. 12 388 40 03 wew. 33, 28, 22,
email: gops@iwanowice.pl
Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Iwanowicach:
tel. 12 388 45 16
email: gckib@iwanowice.pl